מערכות BIM

אינטגרציית מערכות GIS עם ERP ו-CRM

ארגונים מודרניים, בין אם מוסדות ציבוריים או חברות עסקיות, משתמשים בשלל תוכנות ניהול המבוססות על מאגר נתונים. ואומנם כאשר חברות רבות עדיין משתמשות בכל אחת מהתוכנות האלה בנפרד, המציאות מוכיחה כי הדרך הטובה ביותר למקסם את יתרונותיהן היא ליצור התממשקות מלאה ביניהן. לארגונים המתמכים בנושאי הבינוי והתשתיות אנו ממליצים לצבע סנכרון בין תוכנות ניהול CRM ו ERP ובין GIS – מערכת מידע גאוגרפית.

מהי מערכת GIS?

ממ"ג – מערכת מידע גאוגרפית, המוכרת גם בשמה הלועזי GIS (Geographic Information System), הינה כלי רב תכליתי הנפוץ היום בגרסתו המקוונת אשר מאפשר לארגונים ציבוריים, מכוני מחקר ונותני שירות פרטיים לנהל מאגרי מידע רחבים רב שכבתיים, המבוססים על נתוני תשתית ומערכי מיפוי באופן פשוט ואפקטיבי, ללא צורך בהכשרה מקצועית.

מערכת GIS מיועדת למגוון רחב של מטרות, על פי הצרכים הספציפיים של הארגון בו היא מיושמת. כך, אחד השימושים הנפוצים ביותר של המערכת הינו ניהול בסיסי נתונים עבור פרויקטים רחבי היקף בתחום הנדסה עירונית, לצורך תכנון וניהול תשתיות או ניתוח תופעות מרחביות כגון גילוי דליפות וזיהומי קרקע. ואולם, ממ"ג מספקת פתרונות לוגיסטיים גם עבור ארגונים חינוכיים וסביבתיים ואף משמשת חברות שליחויות.

אינטגרציה בין מערכת GIS עם תוכנות ניהול פנים וחוץ ארגוניות

כאשר מדובר בארגון העוסק בניהול תשתיות, אחד היתרונות החשובים של ממ"ג הינו גמישותה מרבית בהתממשקות עם תוכנות מערכתיות מסוגי ERP (לניהול ארגוני) ו-CRM (לניהול לקוחות). באמצעות האינטגרציה בין שלל מערכות ניהול ועיבוד נתונים עם בסיסי מידע מורכבים ניתן לפשט את כל הפעילויות הארגוניות, הלוגיסטיות, העסקיות והשיווקיות של הארגון, לרבות הקמה וניהול פרויקטים טכנולוגיים בתחום הנדסה עירונית ותכנון תשתיות.

מערכת ניהול ERP הינה ממשק אינטגרטיבי המבוסס על מאגר מידע משותף אשר מיועד ליישומים מנהליים פנימיים לצורך ניהול משאבי אנוש, תקציבים, תפעול ולוגיסטיקה תוך העברת מידע בין מחלקות ארגוניות שונות. ERP מאפשר איסוף, עדכון, עיבוד, שליפה וסנכרון של נתונים סטטיסטיים מסוגים שונים הנדרשים הן לפעילות השגרתית של הארגון והן לצרכי ניתוח ביצועים והרווחיות.

מערכת מידע גיאוגרפית

כיום מוצעים בשוק מערכות ERP ממוחשבות ומקוונות מסוגים רבים, כאשר התוכנה המומלצת במיוחד עבור חברות שעוסקות בתחום ניהול התשתיות הינה Priority. את התוכנה ניתן לממשק עם ממ"ג בקלות רבה, תוך כדי יצירת מנגנוני אוטומציה לסנכרון הנתונים שבשני מאגרי המידע בזמן אמת. כאשר הנתונים שמתקבלים ממאגר ממ"ג משלימים או משפרים את המידע השמור במאגר ERP השימוש בשני הממשקים בו זמנית מאפשר התייעלות ביצועית רבה, חסכון בזמן ובכוח אדם.

CRM – Customer Relationship Management – הינו שם כללי לסוג תוכנות ממוחשבות העוסקות בניהול קשרי לקוחות. בעידן המודרני כמעט כל ארגון, הן ציבורי והן פרטי, בכל גודל ובכל תחום, נדרש להשתמש בתוכנת CRM, וזאת מכיוון שהיא מספקת מענה מקיף ואפקטיבי ליצירה וניהול מכלול פעילויות שיווק, מכירות, שירות ושימור לקוחות. מערכות CRM מיועדות הן לניהול לקוחות קיימים והן לרישום לקוחות חדשים, באמצעות שאילתות מורכבות המפלחות את פריטי הלקוח על פי מגוון קטגוריות שהוגדרו מראש. תוכנות CRM מבוססות תהליכים ומאפשרות עדכונים מהירים של סטטוסים ושלבי ההתקשרות עם הלקוח.

מערכות CRM מודרניות ניתנות להתאמה אישית, הן לצורך בחירת סוג הנתונים לשמירה במאגר המידע והן לצורך הצגת הנתונים בהתאם לסינונים מתקדמים. כמו כן, תוכנות ניהול לקוחות רבות מאפשרות ליצור מערכי אוטומציה באופן פשוט ומהיר, לחסכון בזמן ומניעת טעויות אנוש.

בתחום התשתיות, האינטגרציה בין CRM ומערכת מידע גיאוגרפית נדרשת בעיקר לצורך הצגה גרפית, מובנת וברורה, של מערכי מיפוי ונתוני התשתיות ללקוח, בהתאם לצורך הספציפי במידע רלוונטי.

שיתוף

אולי תתעניין גם ב...

שיתוף קבצים בבנייה
מערכות BIM

שיתוף קבצים בבנייה

תוכנה ייעודית לשיתוף קבצים מאפשרת לכל המעורבים בפרויקט לרכז תוכניות בנייה ומגוון קבצים רלוונטיים בפלטפורמה אחת, תוך הנגשת המידע, הגדלת השיתופיות בפרויקט, קיצור זמנים וחיסכון בעלויות. כל פרויקט בנייה סטנדרטי

קרא עוד »
ניהול תשתיות מים
מערכות BIM

ניהול תשתיות מים

ניהול אפקטיבי של תשתיות המים חיוני להבטחת תפקוד תקין, פיתוח בר קיימא וחוסן מערכות המים מול אתגרים של בלאי והשפעות סביבתיות. ניהול תשתיות מים הוא היבט מכריע בהבטחת אספקת מים

קרא עוד »
ניהול סיכונים בפרויקט בניה
מידול מציאות רבודה

ניהול סיכונים בפרויקט בנייה

תוכנה ייעודית לניהול גורמי סיכון בענף הבניה והתשתיות. מערכת מחשוב המאפשרת זיהוי מוקדם של המצבים המסכנים את הפרויקט או את הסביבה, בהיערכות הולמת אליהם, מזעור נזקים או נטרולם, הכל תוך

קרא עוד »

אנחנו שמחים שאתם מתעניינים במוצרים שלנו

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

BIM 360

מוצר זה יכול לשדרג ולייעל את ההתנהלות שלכם בשלב הגשת התוכניות. כל מה שנדרש מכם בכדי להכיר את BIM 360 יותר מקרוב הוא לעשות כך.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.