מערכות BIM

תוכנה לרשויות מקומיות

מערכת מחשוב מותאמת לעיריות ולרשויות המקומות – פתרון מקיף אשר מספק מענה לכל תחומי פעילות הארגון.

פתרונות מותאמים לעיריה או למועצה אזורית

תוכנה ייעודית אשר המספקת כלים בטכנולוגיה מתקדמת לניהול מערך ארגוני מורכב, מתן שירות יעיל וקיום תקשורת רציפה עם הצרכנים, הובלה של פרויקטים, שליטה ועמידה בתקציבים. ניהול מצבי חירום, תפעול מתקנים ותוכניות סניטריות, בדיקת As-Made, תאום מערכות תשתיות, ניהול משאבי אנוש ופניות פנים ארגוניות – אלה רק חלק מהתכונות אותן מספקת התוכנה. בשימוש פשוט ונגיש לכל עובד תוכלו לקבל החלטות מושכלות בזמן אמת באמצעות היתרונות של אפליקציות מבוססות מערכת GIS, ויזואליזציה מרחבית ודיווח אוטומטי מותאם אישית.

תוכנה לניהול פרויקטים ועבודות התפעול

תוכנה לניהול פרויקטים שמחברת בין המשרד לשטח, מספקת תמונה ויזואלית של הפרויקט ומאפשרת למנהלים ומהנדסים לדעת את סטטוס הפרויקט בכל זמן נתון.

ניהול מתקנים

ניהול המתקנים הופך לפשוט עם המערכות של ROG – הוספת מסמכי אפיון למתקן, בדיקות שוטפות של המתקנים ברמה יומית/שבועית/חודשית, דשבורד שמאפשר תמיד לדעת את סטטוס המתקן ומדווח על בעיות ישירות לנייד.

תוכנה לניהול מצבי חירום

לנהל מצבי חירום בהתאם להנחיות רשות המים יכול להעמיס על כל תאגיד. עם הממשק שלנו למערכת השועל וחיבור המידע ההנדסי והתפעולי למערכת ניתן לתת מענה אמיתי למצב חירום ותמיד להשאיר את כולם מעודכנים.

ניהול תוכניות סניטריות

להחזיר תשובות לגבי סטטוס התיק בלחיצת כפתור, לראות את כל התיקים במקום מרכזי אחד, להתחבר למערכת ה-GIS ולהעביר בחזרה בקשה לתיק מידע בפחות מיום.

בדיקת As-Made

מערכת שמנהלת את תהליך קבלת ה-As-Made מהקבלן בשבילך. המערכת תבדוק כי התוכנית תואמת למערכת הGIS בתאגיד או ברשות, תבדוק כי התוכנית עומדת בתקנים הנדסיים שהוגדרו מראש כמו שיפועים, כיסוי מינימלי ועוד. ניתן להוסיף כמה בדיקות שרוצים וההתנהלות היא של המערכת ישרות מול מגיש התוכנית.

תאום מערכות

ניהול תאומי מערכות במקום מרכזי אחד, המערכת פשוטה וידידותית. קיים ממשק דו כיווני למערכת תשתיות לאומיות והמערכת מאפשרת חתימות, ממשק לGIS כך שניתן לראות את כל העבודות המתוכננות בעיר על גבי מפה והמערכת מבצעת בדיקת התנגשויות וחתך אוטומטי.

מערכת ניהול משאבי אנוש

פורטל ארגוני למשאבי אנוש, המחבר את העובד לארגון, בכל זמן ובכל מקום. המערכת כולל בקשת מחלה, חופשה, דשבורד שמרכז את הנתונים החשובים להנהלה, טפסים מקוונים, העלאת מסמכים לתיק אישי, מסמכים לסבב חתימות ותוכנות לומדה כגון בטיחות, מניעת הטרדה מינית ועוד.

ניהול פניות פנים ארגוניות

מערכת ניהול משאבי אנוש מגיע בבאנדל יחד עם מערכת פניות פנים ארגוניות. מערכת הפניות מאפשרת פתיחת כרטיס פנייה ממוחשב ללוגיסטיקה, מחשוב, שכר מעבירה את הפניה באוטומציה לגורם הנכון, מאפשרת הוספת זמני תקן לטיפול בפניה, סגירת פניות בלחיצת כפתור דרך המייל או הווצאפ

מה מיוחד בתוכנה לניהול הפרויקטים של ROG?

היתר בניה

סטטוס היתרי בניה

ממשק התוכנה מאפשר צפייה בסטטוס התרי הבניה של הפרויקטים ומעקב אחר האישורים של הרשויות המקומיות ומוסדות רגולטוריים נוספים.

תאום תשתיות

תאום מערכות תשתיות

צפייה בתוכניות שהוגשו עבור תיאום מערכות תשתיות של גופים ומוסדות שונים. אפליקציה זו מאפשרת מאפשרת התיעלות בביצוע הפרויקט ומצמצמת סיכונים פיזיים וכלכליים.

ניהול כתב כמויות

ניהול כתב כמויות

יצירת כתב כמויות אוטומטי - פונקציה שימושית לכל אורך הפרויקט. דשבורד השליטה מתעדכן בצורה מתמדת ומראה את כתבי הכמויות אל מול התוכניות המתעדכנות.

מציאות רבודה

מידול מציאות רבודה

ממשק פשוט ונגיש לטלפון הנייד אשר ממחיש בצורה אמיתית ומדויקת את הפרויקט ואת השלביות שלו. ניתן להראות בשטח את הפרויקט עוד בטרם בנייתו.

עבודה עם קבצי PDF ,DWG ,REVIT

עבודה עם קבצי PDF ,DWG ,REVIT

פתיחת קבצי שרטוט ומסמכים בפורמטים כמו PDF ,DWG ,REVI. הוספת הערות על גבי התוכנית מתוך התוכנה, שמירה ושיתוף עם כל המשתתפים בפרויקט.

מחשוב בענן

שיתוף תוכניות ומסמכים בענן

נהלו את כל המסמכים במקום אחד עם גישה נוחה במשרד וגם בשטח עבור כל בעלי העניין בפרויקט. עדכן המסמכים במערכת בלחיצת כפתור ושיתוף בענן.

ממשק ווצאפ

ממשק WhatsApp

התוכנה כוללת ממשק לווטסאפ לצורך קבלת התראות שקשורות לפרויקט כדי שתמיד תהיו מעודכנים בזמן אמת. הממשק מאפשר תקשורת קלה וזמינה בכל עת עם כל בעלי העניין.

מציאות מדומה

מידול מציאות מדומה

מידול הפרויקט בתלת מימד עם אפשרות לטייל בתוכו עוזרת לזהות ולפתור בעיות בתהליך הביצוע וגם יכולה להמחיש ללקוח את המבנה העתידי במודל המרחבי.

מאפייני התוכנה

תוכנת ניהול פרויקטים לבנייה ותשתיות כוללת מגוון רחב של כלים ותכונות שנועדו לסייע לקבלנים לתכנן, לבצע ולעקוב אחר פרויקטים של בנייה ותשתית בקלות ובנוחות. להלן חלק מהתכונות העיקריות של התוכנה.

ניהול כל מתקני המים והביוב של הרשות במקום אחד. השימוש מפשט את העבודה היומיומית של הצוותים ומאפשר דיווח ומעקב.

ניהול הקריאות למוקד העירוני ופילוחן לפי דרישת הרשות, עדכון  מדוייק של הקריאה על מפה ואפשרות לעדכון שוטף בוואצאפ.

התוכנה מאפשרת שליחת מסרוני SMS לתושבים על פי פילוחים שונים, עדכונים שוטפים, מצבי חירום או הודעות תפעוליות במהלך השנה בשימוש פשוט וקל ללא צורך בעוד אנשי מקצוע.

מפה אינטראקטיבית את האילוצים הקיימים בשטח. בצורה זו ניתן להגיע לאופטימיזציה הנדסית וכלכלית של רשת המים, הביוב והניקוז בעיר.

ראייה ויזואלית ומיידית של כל מערכות התשתית באזור הנפגע ובסביבתו הקרובה והרחבה יותר, כשהוא לוקח בחשבון מקומות רגישים כגון בתי חולים או אוכלוסייה נזקקת (מבוגרת, חולה, רגישה) ומפעיל פותר רשת.

המערכת תמספקת תשתית לניהול מושכל של הקריאה באמצעות פונקציית ניתוח חכם של הנתונים. תכונה זו מאפשרים התיעלות בקבלת החלטות מהירה ומזעור סיכויים לטעויות אנוש.

יתרונות שימוש בתוכנת ניהול לרשויות מקומיות

יעילות

פתרונות מחשוב לרשויות מקומיות מאפשרים לרשות לעבוד בצורה יעילה יותר ולתת מענה טוב יותר לתושבים בשוטף, במצב חירום התוכנה מאפשר שליטה במידע ובהתמודדות.

קבלת החלטות

התוכנה מאפשרת קבלת החלטות מושכלת כשרואים את התמונה הכולל של תשתיות ברשות. כך נין להחליט לדוגמא האם הרשות זקוקה לעוד תחנת שאיבה או שניתן לשדרג את התחנה. 

תקשורת עם התושבים

השימוש בתוכנה מאפשר תקשורת עם התושבים של הרשות בקלות ובנוחות, ניהול וסדר בפניות התושבים, ושליחת הודעות בתפוצה רחבה.

אנחנו שמחים שאתם מתעניינים במוצרים שלנו

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

BIM 360

מוצר זה יכול לשדרג ולייעל את ההתנהלות שלכם בשלב הגשת התוכניות. כל מה שנדרש מכם בכדי להכיר את BIM 360 יותר מקרוב הוא לעשות כך.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.