מערכות BIM

מערכת ניהול מצבי חירום

מערכת מחשוב לניהול מצבי חרום – פתרון מקיף וכל הכלים להתכונן, להגיב ולהתאושש ממקרי חירום.

תוכנת ניהול מצבי חירום מאפשרת לדמות תרחישים אפשריים, להפעיל נהלים ולתאם הודעות ומסרים. היא מתחברת למקורות נתונים חיצוניים ומסיעת להעריך במהירות את התקדמות של מה שנעשה בשטח באמצעות מעקב אחר רשימות ביקורת, יומני פעילות ותקשורת. במהלך התאוששות ממצב חירום המערכת יודעת לנתח את יעילות התגובה, לעקוב אחר עלויות הפעילות ולערוך בדיקות לשיפור תוכניות פעולה עתידיות.

תוכנת ניהול מצב חירום לתאגידי מים

מערכת המחשוב לניהול מצבי חירום של ROG פועלת בהתאם להנחיות רשות המים. התוכנה  מתממשקת למערכת השועל. באמצעות חיבור המידע ההנדסי והתפעולי בזמן אמת ניתן מענה אמיתי למצב חירום שמאפשר לכולם להישאר מעודכנים. המערכת מתעדכנת בהתאם לנהלים והנחיות המפורסמים באתר של רשות המים ותואמת את הקלסר הכחול ואת נהלי ביטחון מים והיערכות לחירום.


המערכת תואמת את ההנחיות שפורסמו ב10/10/2023

קבלת התראה

קבלת התראה/חשד/הודעה על פגיעה במתקן או מערכת אספקת מים – ניתן לקבל התרעות ישירות למערכת של ROG דרך אפליקציה שכל אזרח יוכל להוריד, או להתממשק למערכת המוקד העירוני של העירייה.

הפעלת צוותים מקצועיים

הפעלת צוותים מקצועיים בשטח למיפוי הבעיות והנזקים ולטיפול באירוע – ניתן דרך התוכנה להפעיל משימות גם במשרד וגם בשטח דרך מפה אשר מפשטת את יכולת ההתמצאות של הצוותים והבנה מהירה של הבעיה.

מהות הפגיעה והערכת סיכונים

ביצוע מהיר של פעולות אבחון ראשוניות לאיתור מהות הפגיעה. איתור וטיפול בנפגעים, ביצוע הערכת סיכונים וערכת מצב מבצעית. קבלת החלטות מושכלות בזמן אמת על בסיס תמונת מצב עדכנית.

הפעלת מערכות וגופים אופרטיביים

סגירת מקור המים שנפגע, או שינויים במערכת אספקת מים, במידת הצורך, הערכות  לאספקת מים חלופיים לצרכנים ע"י הרשות/ישוב, טיפול בגופי מים מזוהמים במידת הצורך, טיהור וחיטוי המערכות, תיקון תשתיות מערכות אספקת מים וביוב שנפגעו

תקשורת הודעות לציבור

ביצוע דוברות, הסברה והעברת הודעות לציבור. פתיחת מרכזי מידע, העברת דיווחים, אישור חידוש אספקת המים.

מעקב ותיעוד בזמן אמת

מעקב אחר התרחשויות והתקדמות אירועים, ניתוח נתונים בזמן אמת או לאחר האירוע. קבלת הערכות, תחזית או צפי לתרחישים קרובים. למידה מתוך האירועים לביצוע שיפורים עתידיים.

מה מיוחד בתוכנה לניהול מצבי חרום של ROG?

התרעות בזמן אמת

קבלת התראות בזמן אמת

ממשק התוכנה מאפשר התראות בזמן אמת. תכונה זו חיונית במיוחד בעת מצב חרום ויכולה להציל חיי אדם.

איתור וחילוץ נפגעים

איתור וטיפול בנפגעים

איתור וחילוץ נפגעים בזמן חירום מהווה משימה מורכבת שדורשת תיאום מהיר, מומחיות ורגישות לאנשים שנמצאים בסיכון. התוכנה מאפשר תיאום פעולות בשטח.

ניתוח נתונים בחרום

הערכת סיכונים

התוכנה מאפשרת הערכת סיכונים בזמן אמת וקבלת החלטות מושכלות מבוססות נתונים עדכניים. המערכת מסיעת לצפות מראש תקלות שעלולות לצוץ בזמן חירום.

הפעלת צוותים בשטח

הפעלת צוותים בשטח

הפעלת צוותים מקצועיים בשטח למיפוי הבעיות והנזקים ולטיפול באירוע – ניתן דרך התוכנה להפעיל משימות על גבי מפה אשר מפשטת את יכולת ההתמצאות של הצוותים והבנה מהירה של הבעיה.

הצגת מידע בGIS

ממשק מפה

התוכנה מאפשרת לנהל מקרי חירום על גבי מערכת המובנת באפליקציה. ממשק זה מסיע לנו לאיתור ישויות בקלות על מפה דיגיטלית ולבצע פעולות מגוונות תוך שימוש במאפיינים וביתרונות של מידע גיאוגרפי.

איזון צריכת מים

איזון צריכת מים

מערכת המאפשרת לאתר פגיעה בצינור מים או אזור שאינו מקבל מים. היא מחשבת באופן אוטומטי את המחסור במים מציעה מהיכן להשלים את החוסרים ומספקת המלצות לגבי פינוי התושבים בהתאם לכמויות צריכת מים הצפויות.

מאפייני התוכנה

תוכנת ניהול מצבי חרום כוללת כלים ותכונות מתקדמות שמסייעים לנהל ולטפל במצבי חירום ביעילות. אלו חלק מהתכונות שהופכות את התוכנה ליעילה במיוחד בעת משבר.

 

באמצעות מידע חי ומיפוי מתקדם, תוכנת הניהול למצבי חירום מספקת מבט מעמיק ומקיף על המצב הנוכחי. משתמשי המערכת מסוגלים להעריך במהירות את המלוא של המצב ואת רמת החומרה שבו, מאפשרים תגובות מידיות ומדויקות יותר.

השימוש המיטבי במשאבים והתקשורת היעילה שמספקת התוכנה לניהול מצבי חירום, מתרגמות בשטח לזמני תגובה מהירים. במצבי חירום, יכולות אלו יכולות להיות מה שמפריד בין חיים למוות.

ניהול מצבי חירום ביעילות מבוסס על שיתוף פעולה עם מספר סוכנויות וארגונים שונים. התוכנה מהווה פלטפורמה עוצמתית לשיתוף מידע  ותיאום פעילויות, מאמצים ומשאבים.

בתנאים של לחץ גבוה, חיוני לקבל החלטות מבוססות היגיון. התוכנה לניהול מצבי חירום מספקת מידע עדכני מהשטח בצורה מסודרת וברורה, כוללת ניתוח והבנת המצב המאפשרים החלטות מהירות ומפחיתות את טווח הטעיות.

כשכול הנתונים פרוסים לפנינו ניתן להשתמש במשאבים בצורה מושכלת. התוכנה לא רק חוסכת כסף אלה גם דואגת שהמשאבים יהיו זמינים במקום בו הם נחוצים.

באמצעות רישום ותיעוד של אירועים, התוכנה לניהול מצבי חירום מספקת יכולת ניתוח לאחר האירוע. המטרה היא לסייע בזיהוי אזורים הדורשים שדרוג ובכך לשפר ולהגביר את המוכנות לטובת התמודדות עם משברים עתידיים.

יתרונות בשימוש בתוכנת ניהול מצב חירום ומשברים

יעילות

פתרונות מחשוב לרשויות מקומיות מאפשרים לרשות לעבוד בצורה יעילה יותר ולתת מענה טוב יותר לתושבים בשוטף, במצב חירום התוכנה מאפשר שליטה במידע ובהתמודדות.

קבלת החלטות

התוכנה מאפשרת קבלת החלטות מושכלת כשרואים את התמונה הכולל של תשתיות ברשות. כך נין להחליט לדוגמא האם הרשות זקוקה לעוד תחנת שאיבה או שניתן לשדרג את התחנה. 

תקשורת עם התושבים

השימוש בתוכנה מאפשר תקשורת עם התושבים של הרשות בקלות ובנוחות, ניהול וסדר בפניות התושבים, ושליחת הודעות בתפוצה רחבה.

אנחנו שמחים שאתם מתעניינים במוצרים שלנו

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

BIM 360

מוצר זה יכול לשדרג ולייעל את ההתנהלות שלכם בשלב הגשת התוכניות. כל מה שנדרש מכם בכדי להכיר את BIM 360 יותר מקרוב הוא לעשות כך.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.