מערכות BIM

תוכנה לענף הבניה והתשתיות

פתרונות מחשוב חכמים בתחום הבניה והתשתיות. מערכות לשיפור יעילות ואיכות התכנון וניהול הפרויקטים.

שיפור יעילות של תכנון וניהול פרויקטים

כניסת BIM לפלטפורמות העבודה היא בגדר Game Changer. לשם כך פיתחנו סדרת מוצרים המשלבים את BIM עם ממשקים נוספים והמביאים לביצועים רבי עוצמה בכל שלבי הפרויקט: תכנון, ביצוע וניהול. מערכת חכמה ופשוטה לתכנון וניהול מתקדם ויעיל של פרויקטים בתחום הבניה והתשתיות. התוכנה נמצאת בחזית הטכנולוגיה של עולם הבניה ומאפשרת אוטומציה מלאה של התהליך וחוסכת עבודה כפולה וכשלים במהלך התכנון.

מה מיוחד בתוכנה לענף הבניה של ROG?

עבודה עם קבצי PDF ,DWG ,REVIT

עבודה עם קבצי PDF ,DWG ,REVIT

פתיחת קבצי שרטוט ומסמכים בפורמטים כמו PDF ,DWG ,REVI. הוספת הערות על גבי התוכנית מתוך התוכנה, שמירה ושיתוף עם כל המשתתפים בפרויקט.

תאום תשתיות

תאום מערכות תשתיות

צפייה בתוכניות שהוגשו עבור תיאום מערכות תשתיות של גופים ומוסדות שונים. אפליקציה זו מאפשרת מאפשרת התיעלות בביצוע הפרויקט ומצמצמת סיכונים פיזיים וכלכליים.

מציאות מדומה

מידול מציאות מדומה

מידול הפרויקט בתלת מימד עם אפשרות לטייל בתוכו עוזרת לזהות ולפתור בעיות בתהליך הביצוע וגם יכולה להמחיש ללקוח את המבנה העתידי במודל המרחבי.

ניהול כתב כמויות

ניהול כתב כמויות

יצירת כתב כמויות אוטומטי - פונקציה שימושית לכל אורך הפרויקט. דשבורד השליטה מתעדכן בצורה מתמדת ומראה את כתבי הכמויות אל מול התוכניות המתעדכנות.

היתר בניה

סטטוס היתרי בניה

ממשק התוכנה מאפשר צפייה בסטטוס התרי הבניה של הפרויקטים ומעקב אחר האישורים של הרשויות המקומיות ומוסדות רגולטוריים נוספים.

מציאות רבודה

מידול מציאות רבודה

ממשק פשוט ונגיש לטלפון הנייד אשר ממחיש בצורה אמיתית ומדויקת את הפרויקט ואת השלביות שלו. ניתן להראות בשטח את הפרויקט עוד בטרם בנייתו.

ממשק ווצאפ

ממשק WhatsApp

התוכנה כוללת ממשק לווטסאפ לצורך קבלת התראות שקשורות לפרויקט כדי שתמיד תהיו מעודכנים בזמן אמת. הממשק מאפשר תקשורת קלה וזמינה בכל עת עם כל בעלי העניין.

מחשוב בענן

שיתוף תוכניות ומסמכים בענן

נהלו את כל המסמכים במקום אחד עם גישה נוחה במשרד וגם בשטח עבור כל בעלי העניין בפרויקט. עדכן המסמכים במערכת בלחיצת כפתור ושיתוף בענן.

תכונות נוספות של מערכת מחשוב לענף הבניה

מערכת מחשוב לענף הבניה מספקת כלים ותכונות שעוזרות לנהל ולתכנן פרויקטים בקלות ונוחות, שיתוף ותאום בין בעלי עניין בפרוייקט.

הייתרנות הבולטים של תוכנת ניהול לענף הבניה:

 

מידול BIM (Building Information Modeling) מהווה תהליך מבוסס מודלים תלת-ממדיים, אשר מצייד אנשי מקצוע בתחום האדריכלות, ההנדסה, הבנייה והתפעול בתובנה והכלים לתכנון, עיצוב, בנייה וניהול יעיל יותר של מבנים ותשתיות.

תכונה זו מאפשרת למשתמשים לתאם מידע ופעילות עם בעלי עניין אחרים, אדריכלים, מהנדסים, בעלים או יזמים. משתמשים יכולים לשתף מסמכים, לגשת למידע על הפרויקט ולתקשר זה עם זה בזמן אמת.

מעקב אחר עלויות הפרויקט תוך השוואתן לתקציב. משתמשים יכולים גם להפיק דוחות עלויות מפורטים, כולל עלויות לפי משימה, משאב וספק.

תכונה זו מאפשרת למשתמשים לזהות, להעריך ולתעדף סיכונים הקשורים לפרויקט, לזהות התנגשויות בתכנון ומצבים של אי עמידה בתקנים.

תכונה זו מאפשרת למשתמשים ליצור לוחות זמנים מפורטים של פרויקטים, כולל חלוקה למשימות, הגדרת אבני דרך והקצאת משאבים. משתמשים יכולים גם לעקוב אחר ההתקדמות מול לוח הזמנים ולבצע התאמות לפי הצורך.

שליטה בכוח אדם, מלאי החומרים והציוד. משתמשים יכולים לעקוב אחר זמינות המשאבים, להקצות משאבים למשימות ולנתח את ניצול המשאבים.

בעזרת המערכת לניהול עבודות יזומות שבר ומנע, ניתן לנהל את התקדמות הפרויקט מול הקבלן, יומני עבודה, הנפקת חומרים וציוד.
כך ניתן לבקר את התמחור, היעילות והעמידה בזמנים של הקבלנים והעובדים ולתכנן את עבודות המנע לתוכנית שנתית בצורה מיטבית.

אחסון ולארגון מסמכים הקשורים לפרויקט, כגון תוכניות, שרטוטים ומפרטים. משתמשים יכולים לעקוב אחר גירסאות מסמכים, אישורים והפצתם.

יתרונות התוכנה לענף הבנייה

ניהול פשוט

התוכנה לענף הבניה מספקת מגוון פתרונות שעוזרות לנהל ולכנן את כל האספקטים של הפרויקט במקום אחד: ניהול משאבים, מעקב אחרי תקציב, ניהול מסמכים וניהול סיכונים הן רק חלק מהאפשרויות שהתוכנה מספקת.

קבלת החלטות ולוחות זמנים

השימוש בתוכנה מאפשר קבלת החלטות בזמן אמת, אבני הדרך שכבר בוצעו, רשימת מטלות, אופטימיזציה של לוחות זמנים וסימולציות של לוחות זמנים עתידים. אפשרות זו מאפשרת גם תכנון מוקדם וגם התאמת ההחלטות לאורך הדרך.

שיתופי פעולה

בעת שימוש בתוכנה לניהול פרויקטים מתאפשרת תקשורת פשוטה עם בעלי עניין אחרים בפרויקט, ניתן לשתף בזמן אמת משמכים הקשורים לפרויקט, דיווח והתראות מותאמות. השימוש מאפשר ניהול הפרויקט בנוחות ובקלות.

אנחנו שמחים שאתם מתעניינים במוצרים שלנו

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

BIM 360

מוצר זה יכול לשדרג ולייעל את ההתנהלות שלכם בשלב הגשת התוכניות. כל מה שנדרש מכם בכדי להכיר את BIM 360 יותר מקרוב הוא לעשות כך.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.