פתרונות תוכנה ROG

מערכת מחשוב ידידותית לתושב

הטמעת ממשק דיגיטלי יעיל ונוח להעברת מסרים ממוסדות מוניציפליים לתושבים תפחית עומסים מכוח האדם של העירייה, תנגיש את המידע לתושבים בזמן אמת ותתרום לשביעות הרצון מהשלטון המקומי.

ברשויות מקומיות רבות מושקעים משאבים בהקמת דרכי תקשורת עם התושב, אלא שבמקרים רבים האפליקציות המפותחות לא ידידותיות למשתמש, כתוצאה ממגבלות תקציב או חוסר ניסיון ותושבים ממעטים להשתמש בהן. ניצול של ערוצים קיימים לרבות מסרוני SMS, דואר אלקטרוני והודעות וואטסאפ הוא נוח יותר ואף הופך את המשוואה – מעתה הרשות תעבוד אצל התושב ולא להיפך.
קיום תקשורת אפקטיבית בין הרשות המקומית לתושב היא מרכיב משמעותי ברמת שביעות הרצון של תושבי העיר מהתנהלות השלטון המוניציפלי. בעידן הדיגיטלי המודרני, תקשורת עם התושב והנגשת המידע הפכו לחיוניים בשגרה ובחרום. השקעה במערכת מחשוב ידידותית לתושב, המציעה פתרונות חדשניים כמו הודעות מהירות משתלמת לרשות ותחזק את הקשר עם התושבים ותסייע לרשויות המקומיות לספק שירותים איכותיים וזמינים לכל תושב.

תוכנה ידידותי לעיריות

מערכת ממוחשבת והתנהלות הרשות המקומית


שימוש בתוכנה לרשויות מקומיות מעביר את המסרים של הרשות לתושבים באופן מיידי וברור על גבי מערכת מרובת ערוצים שתפגוש את התושב בפלטפורמה הנוחה עבורו. היא מציעה ממשק נוח ומסביר פנים, מנגישה מידע שימושי כך שיהיה ניתן לקבל אתו בקלות ובפשטות וגם מספקת יכולת לתקשר באופן ישיר ומהיר עם נמענים מרובים – מה שהופך אותה מתאימה גם לערים שמתגוררים בהן עשרות עד מאות אלפי תושבים.
העברת הודעות באופן מסודר ומראש תוביל לצמצום הפניות למוקדי השירות של הרשות המקומית. כתוצאה מכך יפחתו העומסים על המערכת, יקוצרו זמני ההמתנה לנציג אנושי בעקבות ייתור של שיחות רבות ויתאפשר להקדיש זמן ומשאבים לתושבים הזקוקים למענה ייחודי.

המערכת אינה מנותקת מתוכנות דיגיטליות אחרות המצויות בשימוש עירוני: היא יכולה להפנות את המשתמשים לאתר העירייה או תאגיד המים באמצעות קישורים בשעת הצורך, באפשרותה להתממשק עם תוכנות GIS (Geographic Information System) להצגת מידול גיאוגרפי וכן עם תוכנות ERP (Enterprise Resource Planning) לניהול משאבים ארגוניים, בהן מערכות פריוריטי ומטרופולינט.

הצגת מידע בGIS

יישומים של מערכות תקשורת עם התושב

במידה רבה, חיי היומיום של האזרח שבקצה מושפעים הרבה יותר מהפעילות של השלטון המקומי מאשר זו של השלטון המרכזי, כך שיש חשיבות מרכזית להעברת הודעות שעשויות להיות רלוונטיות עבורו ולעתים באופן מידי. השימוש העקבי במערכת הייעודית במצבי שגרה מייעל את תהליך העברת המסרים, שכן המערכת מאפשרת שידור אוטומטי על גבי מספר פלטפורמות, כך שאין צורך בהעסקת מסות של כוח אדם כדי לשלוח את אותו המסר בכל ערוץ וערוץ. בדרך זו תוכל הרשות לפרסם ביתר קלות פרויקטים שהיא מקדמת או אירועים שהיא מקיימת, בהם חוגים מסובסדים לילדים או ערבי תרבות ומופעים.

תרומה משמעותית של המערכת הדיגיטלית קשורה בטיפול בתקלות שוטפות. כך, במקרה של פיצוץ צינור מים, תוכל הרשות לעדכן באופן מידי מהו מיקום התקלה, מהי הערכת זמן התיקון ואף להודיע לתושבים כאשר אספקת המים חודשה. במידה ונדרשת חסימת כביש, העירייה תוכל לפרסם בנוחות רבה היכן תוצב החסימה ומה הן הדרכים החלופיות שאפשר לנסוע בהן למרכז העיר או ליציאה מהעיר. הודעה מסודרת שנמסרה בזמן עשויה להקל על ביצוע העבודה, כאשר תצטמצם תנועת המכוניות באזור החסום ויפחת הצורך בניתוב שלהן למסלולים חלופיים דרך רחובות צרים. ניתן להיעזר במערכת כדי לדווח על פקקי תנועה ועל מפגעי מזג אוויר.

השימוש במערכת ההודעות מסייע מאוד בניהול מצבי חירום עירוניים ובפרט אירועים ביטחוניים. אפשר להעביר הודעות חירום דחופות במספר פלטפורמות במקביל כדי לוודא שכל התושבים מקבלים אותן. המערכת מציעה אפשרויות שונות של הצגת המידע על גבי מפות. לצורך המחשה, תוכל המערכת להציג את פריסת המקלטים הציבוריים על גבי מפת העיר ואף לקשר את המשתמש למפת Waze שתנווט אותו למקלט הקרוב אליו ביותר.

שיתוף

אולי תתעניין גם ב...

תכנון תשתיות מים
מערכות GIS

תכנון תשתיות מים

תשתית המים היא תנאי הכרחי לניהול שגרת חיים. האתגרים הכרוכים בתכנון תשתיות לסביבה הופכים פשוטים יותר להתמודדות בעזרת מערכות מחשוב למידול ולניהול. מים הם צורך חיוני ראשון במעלה, הם משמשים

קרא עוד »
ניהול רישוי לתאגידי מים
מערכות GIS

ניהול רישוי תאגידים

בשורה לתאגידי המים – תוכנה שעושה סדר בעבודה, מקצרת תהליכים ביורוקרטיים וחוסכת כסף. המערכת החכמה של ROG לניהול רישוי בנייה חוללה מהפכה בתאגידי מים וברשויות מקומיות. לאחרונה התפרסמו כתבות בשני מגזינים מקצועיים

קרא עוד »
תכנון מערכות ביוב
מידול מציאות רבודה

תכנון תשתיות ביוב

שימוש במערכת ממוחשבת לתכנון מערכת הביוב מצמצמת טעויות אנוש, ליקויים, עלויות ולוחות הזמנים של הפרויקט. תכנון מוצלח של תשתית הביוב חיוני להשגת תפקוד אפקטיבי של המערכת לאורך זמן, למתן מענה

קרא עוד »

אנחנו שמחים שאתם מתעניינים במוצרים שלנו

לפרטים נוספים ולקבלת הצעה מלאו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם.

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

קבלו הדגמה אישית אחד על אחד במועד הנוח לכם:

BIM 360

מוצר זה יכול לשדרג ולייעל את ההתנהלות שלכם בשלב הגשת התוכניות. כל מה שנדרש מכם בכדי להכיר את BIM 360 יותר מקרוב הוא לעשות כך.
השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם.